Jaaaaaah…

Wööööööööööööö… That’s how I feeeeeel. Bara för att detta inlägg inte är världens peppigaste så innebär det INTE att jag ångrat mig. Detta är väl antagligen en del av äventyret. 29 dagar kvar, och det börjar bli mycket “sista” saker nu. Sista månaden, sista veckan i skolan, skolarbeten, orkester, scouter, drill osv. osv.. Min magkänsla säger att jag inte kommer hinna få någon värdfamilj innan avresa… (Antagligen är väl det bara noja.) Och vad händer dååååååååååååååååå?! Jag måste ringa Explorius imorgon.. Typ peppra dem med frågor som en dryg liten osäker brud på 13 år. Mihih. Känns som ALLA fått värdfamilj utom jag?!?!?! Iof så har jag bara pratat med 2 pers som ska till NZ, hehe. Butt still det är ju 66,6666666….%?

PARANOIAAAA! Men sånt behövs väl också. Det lägger väl sig när jag ringt Exploriuuus!

Leave a Reply

