1 MÅNAD!!

Fjärilar i magen, det är pirrigt nu och jag börjar bli NERVÖÖÖÖS. Om 30 dagar och ca. 5h är inte jag kvar i Sverige längre, så har jag kramat er adjö och kommer inte tillbaka på10 månader.. Alltså fan, vad galet det känns. Det går inte att förklara, snart är jag i mitt dröm land och har inte en aning om hur det kommer se ut, bli, kännas osv. Jag längtar som faaan, och måste snart börja packa. Men alltså det finns ju även en lite mindre bra känsla bakom allt, jag lämnar ju trots mitt hem, min säkerhet, mamma, pappa, bror, mina kompisar, ALLT. Kommer ju dock skapa allt det där där nere och min värdfamilj kommer ju bli min”nya” familj. Alltså blandade känslor!

men AAAAAAAH 1 månad kvar!!!!!!!!!!!! WIIIIOOOOOOO!! :D:D

 

Leave a Reply

