Nikon COOLPIX S9100, ny kamera och provbilder

Så jag har kikat på kamera i några månader nu inför mitt kommande äventyr. Och idag köpte jag en! Den är superduper fin!!!!!! En röd Nikon COOLPIX S9100. Jag citerar mannen på Expert (som enligt namnet på butiken var en expert); det här är den bästa kompaktkamera på marknaden just nu. Jag ba; schweeeeeet och den finns i jätte fin röd fääääääääärg! Så jag åkte hem hade en liten juryöverläggning med far och tog beslutet; den köper jag! Så idag, en vecka senare eller så, köpte jag den! Det är den finaste kameran ever, och den är sjuk bra :O Jag som är Einstein på kameror hade bestämt mig för en som tar as bra bilder och med en helt out of space bra zoom, och det känns som jag hittat det jag letat efter! Den tar finfina bilder, och har många coola effekter och grejor och zoomen är GALEEEEEEN. Jag trivs som fisken i vattnet med denna! Haha skratta inte åt mitt proffsiga kamera snack! 😉

HÄR KAN NI SE BILDER tagna av mästerfotografen själv.. (heheh) om ni trycker på bilderna så blir de större

Häftig funktion, här valde jag gult, så allt som var gult i gräset/linsen blev gult men resten svartvitt.

Stod 25-30m i från denna filur och så här grym är zoomen!!

360° panorama.

180° panorama.

Leave a Reply

