Jag kommer böla som en gris

Ibland får jag sådana här verklighets insikt. Jag vet att om 39 DAGAR (jesus kristus nu är det inte långt tid kvar!!!!) så åker jag till NZ, det är liksom ja okej, OMG vad häftigt det kommer bli. Så tänker väl alla blivande utbytesstudenter. Jag håller på ett sätt på att avsluta mitt nuvarande kapitel för att påbörja ett nytt, det känns verkligen, jag avslutar saker och ting här för att på ett lättare sätt starta nytt där nere. Men som sagt, ibland får jag sådana hära insikter, och då blir det så här i mitt lilla huvud; ….*tystand*…..*fascination*…….*galenskap*……...*tystnad*….. sen slår det mig snart är jag på nz, mitt drömars land och det finns inte ord för det. Det är på ett sätt helt ofattbart, för mig, min dröm går i uppfyllelse. Helt sjukt, för hur ofta händer något sånt? Ja, det kanske är lite svårt för er att förstå.. Och ursäkta mig om det är väldigt mycket prat om drömmar här.. haha! Jag fick också här i tisdag en insikt att (det här låter inte så bra, och helt ärligt inte heller kändes så bra, men den känslan gick över!) jag kommer vara helt jävla ensam på nz! HELT ENSAM. Fast sen slog det mig att det finns något som kallas vänner även där i hobbitarnas land!

I ALLA FALL så kommer jag böla som en jävla gris på Arlanda i sommar. Ja det kommer bli en sjukt tuff stund att säga hejdå till mami och papi och bror.. Jag bävar riktigt mycket för stunden mellan man sagt hejdå och kliver på planet. Då är det nog lite som en dvala, typ som när man sover fast ändå inte, nu kommer det bli lite; jag är hemma fast ändå inte. Nej det blir en tuff stund, så vänligen smsa mig INTE, för då bryter jag väl ihop totalt. HAHA! Nej men sen blir det nice!! 😀

Leave a Reply

