Jag kommer komma hem.

Så fint väder! Helt underbart.. Den här (lång) helgen har jag varit i Umeå, på min första stämma med Centerpartiets Ungdomsförbund (cuf). Oj oj vad roligt jag hade, ledsen kära scout kompanjoner.. Men det här var i klass med WSJ (fast WSJ var ändå lite bättre), och nu var vi 39 800 personer färre. Tiden räknas ner, sommaren är på väg och snart sitter jag på flyget. Jag längtar jätte mycket men jag kommer inte kunna sluta säga detta; Jag kommer sakna sverige, ni mina kompisar, scouterna, cuf, Dalarna, allt <3. Just nu känns det lite sorgligt, sen får vi ju se hur länge den känslan varar där nere.. Hihi 😉 Men för er, t.ex. kära Emma Forsgren och Sanna LéFaucheur som verkar tro att jag ska vara borta i tio år, gifta mig och skaffa barn på NZ, så kommer ni inte glömmas även om vi kanske inte hörs mer än någon gång i månaden. Och JAG KOMMER HEM. Jag har liksom inget val, jag måste komma hem och avsluta gymnasiet!

Puss på er mina fina vänner!

Leave a Reply

