Mina kära svenne vänner!

Jag har alltid fina stunder med mina vänner, det vet jag. Men nu på senare dar, eller exakt sen i fredags, så har jag börjat känna mig lite ledsen. Om lite mer än en månad bor jag inte i Sverige längre! Det är helt galet. Ni vet, jag längtar det gör jag. Men mina fina vänner! Jag kommer sakna er så oerhört mycket.. Saknaden går nog över när jag väl hoppat på flyget men återvänder nog efter någon månad in i äventyret, men som Explorius alltid säger; Håll dig sysselsatt, äta och sov! Det ska tydligen vara den bästa medicinen.  Jag kommer såklart också sakna min kära familj, men nu handlar det om er. Ni har ju en annan och lite annorlunda plats i mitt hjärta. Jag vet att ni kommer finnas kvar när jag kommer hem, men tio månader är så länge att jag just nu inte förstår hur länge det är. Just nu tar jag vara på min tid så gott jag kan, tror jag!! Ni kommer få höra detta igen men säger det ändå;

Jag kommer sakna er!!

Leave a Reply

