Nervositet

Med inte långt tid kvar fixade jag passet idag. Ute i god tid som vanligt! Det blev en enorm förbättring på pass fotot, på det förra ser jag pluttignuttig ut och jag har dessutom långt hår.. Idag blev det bättre, men med en slightly hint av uteliggare, men de släpper nog in mig i landet ändå.

Men alltså jag måste säga, det är en känsla jag aldrig haft tidigare men som den senaste veckan börjat smyga sig på.. Nervositet. Ja se där! Nu blev jag nervös igen. Det är ingen dåligt nervositet, tvärtom! Det känns bra.

På onsdag bär det av mot ESTOCKHOLMO! Igen.. Det så kallade Avresemötet! Pappa ska dessutom på möte innan så jag har några timmar att döda.. Det blir spännande detta! Faktiskt bli lite kul. Se vilka Do’s and Don’t’s de har och allt annat. Det ska också bli kul att träffa personerna på Explorius.

Leave a Reply

