Nya Zeeland ♥

Ibland är det svårt att greppa tanken. I sommar flyttar jag, till bokstavligt talat ANDRA SIDAN JORDEN. Till mitt dröm land, ett land så sjukt långt bort att jag kommer kliva mitt första fotsteg där 2 datum efter att jag lämnat mitt dåvarande hemland, Sverige. Det är mycket blandade känslor. Ibland är jag ledsen och funderar på om jag verkligen gör rätt sak. Men som alltid vet jag, att den perioden går över. Tills jag känner euforisk glädje eller som jag känner nu; “Jaao, det blir gött det här.” Och till mina kära päron, om de läser detta. Nej jag mår inte dåligt och nej jag har inte ångrat mig, men man kan inte vara glad jämt! Sanningen är att jag längtar.. så %#=%)%!½”! mycket. Det ska bli så jävla häftigt, läskigt, grymt och helt underbart. Och igår, för första gången sedan jag blev antagen i september, insåg jag;

Jag kommer sakna er, mina nära och kära, så oerhört mycket.

Det finns en låt som får mig och längta jätte mycket, den är så mysig! Och gissa vilken film den är ifrån passande nog! Sagan om ringen. I love, jag ska leva pure Sagan om ringen style där nere! 😉 Så för er som faktiskt vågar bryta normen och lyssna på något annat än untz untz här har ni den; Concerning Hobbits

2 thoughts on “Nya Zeeland ♥

  1. ÅH. Vad kul att läsa! Själv åker jag också till NZ, 10 juli. Med STS. Vi har exakt samma känslor och känslobana, och låtvalet är underbart – bästa filmen! Lägger till din blogg på min läslista!

    Var i NZ har du hamnat? Själv kommer jag bo i Whangarei!

Leave a Reply

