Utbytesstudent.se

Sen jag ansökte hos Explorius (mitt drömmars utbytesorganisation) har jag varit helt galen. Och under denna galenskap hittade jag en sida som heter Utbytesstudent.se. Denna sida är helt fantastisk. Jag tror jag har fått alla mina frågor besvarade där, jag fick även där veta att min galenskap kallas som något så fint; “utbytesmania”. Så här står det där; ‘Detta stadie kallar vi på utbytesstudent.se för UTBYTESMANIA. När man befinner sig i utbytesmania är man helt besatt av sitt utbytesår.‘ Haha ja, det är jag just nu. För alla er som är, vill bli, ska bli, är intresserade så här utbytesstudent.se den perfekta sidan. Det står om allt ifrån första ansökningsdag till reunion efter man kommit hem! Och bäst av allt som finns det jätte många utbytesstudenter som delat med sig av sina bloggar där! Super bra.

Helt underbar sida!! Ni måste kika runt lite!!

http://utbytesstudent.se/

http://utbytesstudent.se/bloggar/info/johanna_hedlund/ (min bloggprofil)

Leave a Reply

