Glada nyheter

Hej och hå. Idag fick jag helt galna nyheter, hela jag sken upp när jag hörde dem. Dock ska jag inte avslöja de än efter som det inte är mina nyheter att dela.

Idag är det i alla fall 2 månader och 21 dagar kvar.  För ganska precis en vecka sedan fick jag veta avrese datumet, 9 juli. Jag längtar något innerligt. Men ändå vill jag ta dagarna som de kommer, njuta av min sista tid i Sverige på 10 månader (!!) och avsluta mitt andra år på gymnasiet i lugn och ro. Dagen kommer, i sinom tid! Och vad häftigt det kommer bli..

Och juste! Välkommen till min nya blogg!

2 thoughts on “Glada nyheter

  1. Fan vad grymt att åka till Nya Zeeland och plugga! Men ja, ta vara på tiden du har kvar i Sverige, jag har saknat Sverige och mina vänner otroligt under mina åtta (exakt idag!) månader i England 🙂

Leave a Reply

